مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-14سياسي

مطالبه وجه و فحاشی و توهین بیشتر پرونده های شورای حل اختلاف خراسان رضوی


رییس شوراهای حل اختلاف استان خراسان رضوی گفت: بیشتر پرونده های شورای حل اختلاف استان در حال حاضر، مطالبه وجه و در بخش پرونده های کیفری، فحاشی و توهین است که بیشتر این پرونده ها، - ایسنا/خراسان رضوی رییس شوراهای حل اختلاف استان خراسان رضوی گفت: بیشتر پرونده های شورای حل اختلاف استان در حال حاضر، مطالبه وجه و در بخش پرونده های کیفری، فحاشی و توهین است که بیشتر این پرونده ها، به صلح و سازش ختم می شود.

محمود رفسنجانی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای جلوگیری از تجمع مراجعین به دادسراها، در مشهد و شهرستان ها، نوبت دهی الکترونیکی را راه اندازه کرده ایم که مراجعین می توانند با گوشی همراه خود، نوبت گرفته و در روز تعیین شده، مراجعه کنند.

در سال گذشته، 11 هزار و 432 مورد، در فروردین ماه امسال، 7727 مورد، در اریبهشت ماه 8539 مورد و در خردادماه 13هزار و 270 مورد نوبت دهی الکترونیکی داشته ایم که این آمار نشان می دهد که بیشتر مراجعه کنندگان به صورت الکترونیکی نوبت گرفته اند.

وی در رابطه با آمار عملکرد شوراهای حل اختلاف در استان خراسان رضوی عنوان کرد: تعداد پرونده های وارده، در این پنج ماه گذشته، 138 هزار و 6 فقره پرونده بوده است و 137 هزار و 325 فقره پرونده، مختومه اعلام شده است که 551 فقره پرونده مثبت بوده و از موجودی اول سال کم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه وجه و فحاشی و توهین بیشتر پرونده های شورای حل اختلاف خراسان رضوی

مطالبه وجه و فحاشی و توهین بیشتر پرونده های شورای حل اختلاف خراسان رضوی